vrijdag 30 oktober 2015

Dankjewel!!!

Jullie kids hebben vast in geuren en kleuren over de zeeklassen verteld! Of misschien zijn ze als een blok in slaap gevallen...

Ik wilde jullie alvast bedanken voor het vertrouwen dat jullie ons schonken! Maar bovenal voor de enorm warme ontvangst bij aankomst in Testelt! Dit deed zoveel deugd! :) Dankjewel voor de lieve woorden, knuffels en bloemetjes!

Maar ook een pluim voor de kids die er samen een TOP-week van maakten!

Voor ik in de zetel plof, wil ik nog even deze 'portretten' met jullie delen! ;-)  

(Fleur en Johan, jullie hebben nog een zwart-wit portret te goed, maar ik zet er alvast eentje in kleur bij!!!)























Wat een knappe kinderen hebben jullie!!!

Deze foto's en alle andere stuur ik jullie volgende week via 'wetransfer' (met handleiding) naar jullie door! :)

Prettige vakantie!!! 
Juf Leen

3 opmerkingen:

  1. Super, Juf Leen, dit afsluitertje op de blog samen met de prachtige portretten van onze kids. Ze stralen stuk voor stuk. Het is een hele leuke week geweest, als ik zo de verhalen van Jutta hoor. Ze zullen er nog dikwijls met veel plezier aan terug denken. Bedankt aan iedere van jullie dat jullie hen deze fijne tijd bezorgd hebben. De warme ontvangst was meer dan verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel van deze verrijkende week aan alle juffen en dank voor de prachtige foto's op de blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk dank om deze week zo plezant te maken! Alles wat ik hoor klonk zo fijn. Genoten zullen ze zeker gedaan hebben als ik hoor wat voor leuks jullie allemaal gedaan hebben! Hier heeft sien de klok rond geslapen dus moe maar voldaan! Echt een dikke pluim voor wat jullie allemaal gedaan hebben voor de kids dit gaan ze hun hele leven blijven herinneren!!!

    BeantwoordenVerwijderen